Diesel vanaf nu taboe voor Spierings; Osse kranenbouwer kiest voor elektrisch
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Hebben de trefwoorden verkoop , bouw , diesel , kranen , hybride en elektrisch geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Lang niet alle bouwplaatsen gebruiken een aggregaat voor de stroomvoorziening, kan ook gewoon netstroom zijn. Bovendien, die hijskraan heeft een accupakket en dus alleen stroom nodig om op te laden, is de accu weer vol kan het aggregaat of de kleine dieselmotor voor noodgevallen weer uit. Bij een old school kraan staat de hele dag de dieselmotor te draaien ongeacht of die nou continu aan het werk is of vaak moeten wachten.
Bedrijf zit hier in de buurt. Ze gingen in de bouwcrisis niet netjes met hun personeel om, bv failliet en veel mensen met achterstallig salaris op straat gezet.
Sinds een paar jaar schreeuwen ze weer om volk maar lopen er veel omheen
ad.nl/binnenland/…
(laat ik het bewust niet hebben over technologie waar UFO-achtige uitvindingen mee worden aangedreven, want dan zal je zien dat er weer van die mensen zijn die mij voor wappie uit gaan maken)