Met wat voor versnellingsbakken kon de International 844-s uitgerust worden?
en wat is het verschil tussen 12+5 en de 16+7 versnellingsbakken van de '46 serie?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
waarvan niet bij alle 46 serie de kruip standaard is
16-8 , 4 hoog 4 laag 4 ahcter en elke versnelling kon 30% vertraagd worden.
agriomatic-s : 4 hoog 4 laag 4 midden vooruit en 4 achteruit, zonder koppeling hoog-laag, voor-achter.
Bovenste deel van de H is hoog eigenlijk,
en het onderste deel lage versnellingen
En aan het stuur de 4 versnellings hendel.
is dit dan een H-bak?
'4 mogelijkheden waarvan 2 gewoon de lage groep is'?
bedoel je dat je gewoon een extra lage groep erbij hebt? bvb, H-L-L-A
en over die H bak zegt wikipedia ook wat anders...
tot 1980 waren de 44 serie daarna kwamen 743/745s, dus degene die zoon 743 of 745s heeft zou vast wel een h bak hebben
dat is 8+4 x2 omdat elke versn. vertraagd kan worden. maar als je zo'n H-bak 12+4 nog eens vertraagd heb je dus 24+8 versnellingen.
1055 is ook opvolger van 1046, dus een en ander anders,
weet wel daje op de 4wd 44 series verschillende 4wd bakken hebt ook zf en inter. mooi vaag allemaal
16 + 8 bak van inter 844-s
vooruit - hoog . laag . laag . achteruit
achteruit - hoog
we hebben er ook nog een extra vertraging bij inzitten, dus 8 versnellingen achteruit en eigelijk 24 vooruit, ma omdat sommige versnellingen dan hetzelde zijn, zijn het er 16
en kruipbak veeeeel meer.
dat kleine pookje met slak en haas, zit bij onze 844-s helemaal achterin (links)
SA heeft met de versnellingsbak niets te maken. Duidt op een in Frankrijk gebouwde 33-serie, met standaard spoorbreedte, itt de V en E types
33 en 33SA zijn gelijk, op details na. Oa de klokken in het dashboard.
Maar onder het mom van 'Vertrauen ist gut, Kontrolle besser', blijkt V en E er niet op te staan. De Franse 4, 5 en 633 hebben allemaal (metalen kap, V, E en standaard) SA op de kap, als ik de foto's lestracteursrouges.com/ moet geloven...