Fiat Someca 415 bij lage snelheid en stationair toerental geklapper in de reductiekasten aan de achterwielen
is er iemand bekend mee dat die tandwielen (Ver)slijten? of wel eens vervangen moesten worden?
de keerringen zijn allemaal nog dicht, heb ook geen olielekkages, zit ook nog olie in de kasten.
een beetje het probleem is dat bij heuvelaf rijden je niets hoort, maar zolang het op het plat gaat, of heuvel op, beginnen aan beide kanten de reductiebakken te grommen, en als je op een lage snelheid rijd met motor bijna stationair, beginnen die tandwielen te klapperen.
omdat ik toch wel veel tijd op de trekker zit wil ik wel van dat geklapper en gegrom af, ik kan me niet voorstellen dat ie dat ook al deed toen ie nieuw was?
wat zou een oplossing kunnen zijn?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Hebben de trefwoorden olie , trekker , fiat , someca , motor , toerental , vervangen , achterwielen , snelheid en nieuw geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties