Case International 1056 XL - 4wd blijft aanstaan
Ik heb bij mijn 1056xl dat de 4wd aan blijft staan
Nu heb ik hem elektrisch na gelopen en zou goed moeten zijn ik krijg gewoon netjes stroom op de magneet spoel nou heb ik druk gemeten en geeft die helemaal niks aan en als ik dan de rem in druk geeft hij 11 bar maar dit zou andersom moeten werken heeft iemand enig idee hoe dit kan komen ?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1056 XL en hebben de trefwoorden netjes , hoi , case , oliedruk , druk , rem , 4wd , stroom , Case international , International 1056 , elektrisch en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Kijk eerst even wat de spanning op de spoel doet als je de rem bedient wel of geen spanning. Kan maar zo zijn dat geen spanning 4 wiel aan is
Dan filter er aftrekken in zie je een soort van buisje van 1 cm diameter. Hier zit een schuifpennetje in . (Valt er niet uit hoor) als het goed is kun je deze horen klikken /schuiven als je de 4wd schakelaar aan en uit zet wel trekker op contact zetten. Als je deze hoort is het goed . Hoor je niks kun je t pennetje met een lange dunne schroevendraaier in drukken. Of dunne magneetpen aantrekken. Er gaat hierdoor niks kapot of raak je onderdelen kwijt alles blijft vast zitten . OORZAAK is vaak oude olie met rommel erin...gaat hij (als je dit pennetje meerdere malen handmatig hebt bewogen ) nog niet heen en weer via de schakelaar . Dan is er iets met de spanning of de spoel.