Bungartz L5 - Startprobleem sinds leegrijden dus
wil sinds dan niet meer starten.
ik heb me al een ongeluk gezwengeld maar als die dan ff start is het zwak en valt ook gewoon weer uit.
intussen op dat "potje" wat tussen de tank en de motor staat al de bovenste schroef losgemaakt ( aangezien dat me een ontluchting leek) en na enige tellen liep er daar bocenop wel diesel uit.
starten doet die echter nog steeds niet, nu staat die in de weg en kan ik niet verder ook niet.
helaas is er van de bungartz weinig nuttige info te vinden.
hopelijk hier iemand die me kan helpen om terug wat leven in het ding te krijgen
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de bungartz L5 en hebben de trefwoorden motor , ongeluk , starten , tank , diesel , startprobleem , brandstof en ontluchting geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ontluchting boutje op brandstofpomp
Lossen dan voorpompen tot er geen lucht meer komt . Dan tijdens starten verstuiver leiding Lossen tot er brandstof komt.daarna zou hij moeten starten.indien niet kan de boel ook verstopt zitten.
Veel succes er mee.
maar nog geen start
hoe ziet die verstuiver leiding er uit miss?
helaas niet veel manuals te vinden die duidelijk zijn
Zit er een hatz motor in ?
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Anders krijgje daar weer werk mee
Kan je altijd nog doen.
Ik zou eerst de aanvoerslang van brandstofpomp losdraaien tot hij daar ook brandstof krijgt dan de stalen leiding bij verstuiver Lossen dan starten tot er brandstofpomp komt dan leiding vast draaien en zou hij moeten starten.
Succes er me
wel eerst een tent erover dat ik niet in de zon zit
eerst de toevoer op de pomp tot er diesel uit komt
dan dat metalen buisje.
er komt nu al terug blauwe damp uit de uitlaat en start soms maar niet zoals normaal en valt onmiddellijk ook weer stil
nu ff uit de zon want den hartslag is te hoog na het zwengelen
scheelt dus toch nog iets denk ik
eerst de ontluchting op de filter , dan de slang los op de pomp en daarna de metalen buis
na de tweede maal starte die van de eerste keer dus probleem opgelost
en nu zeker nooit meer droog rijden.
al twee rijen geploegd, nu ff wachten p de avond voor de koelte
dikke merci voor het meedenken en hulp hier
topforum
Groetjes Ronald.