International 1055 - International werking hydrauliek vragen
Ik heb vandaag een frontlader op onze international 1055 gezet nu lekt de stuurpomp ineens olie wat deze voordien niet deed, Kan dit verder komen van het gewicht die extra op de vooras is bijgekomen? De frontlader is direct achter de hydrauliek filter aangesloten en staat niet bij op een leiding van het stuurhuis.
Als ook weet iemand soms als ik een kipper met hydraulische remmen aankopel en rem gaan de remmen van de kipper niet meer in, op een andere trekker werken deze wel zoals het moet.
Alvast bedankt!
Groeten,
Ilja
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1055 en hebben de trefwoorden trekker , hydrauliek , stuurhuis , gewicht , werking , stuurpomp , hydraulische , international 1055 , Frontlader en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als je de voorlader direct achter het filter hebt aangesloten is dat de oorzaak van de lekkage er zit dan geen overdruk ventiel in het systeem de druk kan daardoor te hoog oplopen waardoor de keerkringen en O ringen eruit vliegen.
post eens een foto hoe het is aangesloten
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Dit is origineel
Aangesloten door mechanisatie en werkt al jaren goed.
Totaal 3 leidingen
Die 2 andere zijn waarschijnlijk aangesloten op de retour van de trekker. . Zal ik moeten nakijken
1x op het hefblok bovenin voorkant (onder de stoel)
1x drukloze retour op het hefblok achterop bovenin
Waarschijnlijk 2 retour slangen omdat de voorlader een snelzak functie heeft (stoll bediening helemaal naar voren duwen
(Je voelt een klik dat hij doordrukt)
Ik heb trouwens geen hydraulische parallel geleiding.
Maar wat is nu het probleem. De lekkende orbitrol of de voorlader.
Je zal t op die manier kunnen testen. , ihc heeft trouwens een dubbele pomp die drukslang na het filter lijkt mij goed te zitten. (Op jouw trekker)
Zit namelijk niet op jouw stuurpomp .
Maar je moet daar een t stuk gebruiken . !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu kan de olie nergens heen als je de lader niet gebruikt lijkt mij (de hydraulische werking van jouw trekker gaat nu eerst door de hele voorlader en dus niet naar de rest van jouw hydraulische ventielen
zie ik op die foto van jouw . Dus daar zoiezo een t stuk plaatsen!!!!!
Misschien heb jij de retourslang op de retour van jouw stuurpomp gemonteerd vandaar het lekken. Want dan komt er teveel olie in 1 keer retour en drukt hij de olie door jouw orbitrol langs de o ring naar buiten omdat de olie teweinig weg kan lopen (retour orbitrol gaat namelijk rechtstreeks naar de pomp
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)