Fendt 411 - Tips & tricks voor zelf herspuiten
Ik zou originele Fendt verf gebruiken maar vroeg mij waar ik allemaal moet mee rekening houden? Schuren : nat of droog? Welk schuurpapier? Hoe ontvetten? Hoe plamuren, etc...
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 411 en hebben de trefwoorden vario , nat , fendt , verf , ervaring en herspuiten geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Je wilt nogal wat.
Zou je niet eerst proberen op een trekkertje van een 4000 in plaats van 1 van 40.000??
Heb je al wat spuit ervaring?
Eigen compressor?
Waterafscheider?
Druk reduceer ventiel?
Onderbeker of bovenbeker spuit?
Dan denk ik aan de juiste verharder , verdunner bij de lak die je koopt, de juiste verharder, verdunner zorgt dat de lak snel(ler) reageert, zodat je de volgende laag spuiten kunt.
Vroeger had je truck coating plus van Sigma, Sigma is overgenomen door PPG, ik weet niet hoe deze lak nu heet.
Deze was zeer sterk, chemicaliën bestendig, kom goed tegen krassen, etc.
Deze heb ik veel gespoten op kippers.
Lak fabrikanten hebben recepten van lak, ook van landbouw, industrie machines.