Illustratie van:
4

Renault 120.54 - Powershift elektronische omkeer kalibreren

Beste leden,

Ik heb net gekeken bij een Renault 120-54 TZ.
Dit is de luxe die er in die tijd was, Met cabinevering, elektronische hef en aftakas.
Maar ook powershift en elektronische omkeer en hier zit een probleem.

De omkeer en koppeling reageren gigantisch traag waardoor hij ook slecht in de versnelling wil.
Powershift schakelt verder wel netjes.

De verkoper heeft mij verteld dat dit te kalibreren is maar dat vraag ik mij af..

Iemand hier die hier ervaring mee heeft?

Met vriendelijke groet,
Tim

Deel dit topic

Reacties

+1
Even aan de lokale dealer vragen.
Ik denk dat die trekker bij mij in het dorp te koop staat. De verkoper is wel een eerlijk iemand.
Misschien dat een bepaalde serie van MF er een trucje voor heeft. Dat zijn dezelfde bakken als ik mij niet vergis.
+1
Is het een tractoshift , met kleine hendel links van het stuur op het Dashboard zonder vrijstaand of een tractinic met de omkeer links aan de stuurcondole met vrijstand
@Ferdinanddijkstra het is de tractronic

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Renault 120.54 en hebben de trefwoorden renault , netjes , aftakas , hef , koppeling , versnelling , ervaring , kalibreren , powershift en cabinevering geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
4
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
462