International 353 - Waarom zakt mijn international 353 niet
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 353 en hebben de trefwoorden trekker , hef , stoel , pomp , International 353 , zakken en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Dit is het schema van de hef van een 353. Als je het kleine leidinkje tussen de nummer 3 en 4 iets losdraait zal de hef moeten zakken. De beide hendels 12 en 13 moeten naar beneden staan
(klik om te vergroten)
Dan moet je het daalsnelheid hendeltje verdraaien dat zit nog weer tussen de leiding en de hefcilinder in het hefdeksel.
Zie bijgevoegde foto nr45 is de daalsnelheid schroef het ronde deel daarvan drukt kogeltje nr11 uit de zitting dan kan de olie weglopen naar het hefdeksel zie de pijltjes. Het kan zijn dat de schroef te kort is door een of andere oorzaak en dat hij het kogeltje niet uit de zitting drukt. Je kan de schroef helemaal verwijderen en met een lange pen proberen de kogel uit de zitting te drukken.
(klik om te vergroten)