Waar zijn eigenlijk de stikstofbollen voor op een hydraulisch gedwongen stuursysteem?
Ben bezig met stuurcilinders vervangen van onlangs aangekochte tweedehands tandem tank.
Nou vroeg ik me af waar eigenlijk de stikstofbollen voor zijn die op je op elk stuursysteem hebt.
Dienen deze op een bepaalde druk afgesteld te zijn met stikstof en op de hand daarvan ook je olie druk afstellen afstellen ?
Het systeem is verder half orgineel half zelfbouw maar dat moet verder niet uitmaken voor deze vraag. Bij onze Veenhuis combi houd ik meestel tussen 50 en 80 bar aan maar waar daar de stikstofbollen op staan weet ik zo ook niet.
Wat is de functie van de accumulators ?
Echt piek drukken krijg je niet of zit ik erlangs ?
Dank u
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Hebben de trefwoorden mest , olie , veenhuis , zelfbouw , druk , afstellen , tank , stikstof , vervangen , hydraulisch en tandem geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Met de max druk, stuurt de wagen veel fijner .