Massey 135 of fendt 203v

Beste leden,

We zijn op zoek naar nieuw trekkertje om te klepelen en maaien in en rondom bos en boomgaard.

We zijn reeds in het bezit van een Goldoni idea met perkins motor.
Bij heel warm weer en lang gras durft deze wel warm te lopen na een tijdje, maar ik denk dat dit eerder te maken heeft met locati van de radiator.
Hoe zit dat bij de luchtgekoelde 203?

Is het makkelijker om onderdelen te vinden voor mf135 of fendt 203 en Is het prijsverschil te verantwoorden voor een 203?

Servo is natuurlijk ook wel leuk. Maar die is er niet op de mf135

Alvast bedankt voor de tips.

Deel dit topic

Reacties

peter-witvliet
De mf is ouder, dus llet goed op de slijtage, die fendt is gemaakt voor het werk wat je noemt, maar kan ook versleten zijn. ik had voor de mf gegaan omdat je die nog best vaak ziet rijden en die 203v smalspoor minder, en omdat ze heel krap zijn, zit er een cabne op?
Startpilot
@peter-witvliet

Sowieso zou ik voor cabrio gaan (zelfs demontage). Kwestie om makkelijker onder de bomen te geraken.
+2
Fast Eddy
Onderdelen zijn makkelijk en goedkoper te krijgen voor de MF. Als de 135 een smalspoor is zijn veel (interne) onderdelen hetzelfde als de gewone 135.
Voor de Fendt is ook nog wel van alles te vinden. Maar omdat die onderdelen niet vaak nagemaakt worden. Zijn de Fendt onderdelen waarschijnlijk iets duurder.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Hebben de trefwoorden fendt , motor , massey , bos , maaien , klepelen , onderdelen , perkins en nieuw geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
3
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
246