Atlas 1302E - Krukaspoelie lijkt gespleten, wat is de functie van het flexibele deel?
Onze Atlas 1302E begon vanavond een schrapend bijgeluid te maken, bij inspectie bleek de dikke schijf aan de motorzijde van de krukaspoelie losgekomen. Het lijkt alsof dit een soort rubber flexkoppeling is geweest tussen de poelie en de dikke schijf. Wat is de functie van de dikke schijf, is dit een soort vliegwiel? Kunnen we deze ook vast bouten/lassen aan de poelie? En welke kant moeten we de bout van de krukaspoelie losdraaien, is dit normale schroefdraad of draait deze rechtsom los?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Atlas 1302E en hebben de trefwoorden atlas , rubber , poelie en dikke geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
(klik om te vergroten)
ebay.de/itm/276021058821/
Wel even motortype checken