Illustratie van:
8

International 743 XL - Originele of imitatie keerringen

Op advies van hier vervanging ik ook de achterste krukaskeerring , en de price askeerringen , nu ik de koppeling er achter weg heb ! Vraag is wat is beter originele of imitatie keerring ?

Deel dit topic

Reacties

+1
Vaak is naar mijn mening originele onderdelen vaak beter.
+2
Ik heb altijd in mijn deutzen imitatie keeringen gebruikt en nooit problemen. Vaak denk je dat de originele beter zijn maar die zitten in de verpakking van ihc en komen ook gewoon uit de fabriek waar ze allerlei soorten keeringen maken. Ihc maakt echt zelf de keeringen niet, die kopen ze ook gewoon in.
+1
Zolang je maar een merk keerring hebt en geen merk x of y
@Klein Rot precies geen Chinees spul
+3
Imitatie is niet het goede woord, ik zou het universele onderdelen noemen. Keerringen zijn gestandaardiseerde onderdelen, net als lagers en bouten. Er is geen enkele trekkerfabrikant die deze onderdelen zelf produceerd. Dus het maakt voor de kwaliteit niet uit of de keerring uit een CaseIH doosje komt.
Allen bedankt voor het meedenken!
+1
Ik wilde net zeggen: CaseIH heeft geen afdeling waar ze speciale eigen keerringen maken.

Datzelfde zeg ik altijd van mensen die merkeigen remblokken willen hebben, een autofabrikant maakt geen remblokken..
@jansietze-b-breedut-genietsje
De auto fabrikant geeft de specificaties door dan worden ze gemaakt bij de remblokken boer

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 743 XL en hebben de trefwoorden advies , krukaskeerring , koppeling , keerring en International geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
8
DEELNEMERS
6
WEERGAVES
544