Wat is het verschil tussen een xl en xla type ?
BVD Ronald
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1056 XLA ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ja en nee: XL slaat sowieso al op de XL cabine terug
Het serienummer geeft geen verschil, tenzij je een met 40km bak hebt. Die was immers niet mogelijk bij 2wd, ivm beremming
kwa 30 of 40 bak
Jup, de 40 bak werd vanaf de Ergo S, feb 1985 ingevoerd, optie op 4wd modellen.
Turbo is niet offici?el, maar dealerombouw. Was puur om een gat op te vullen. Die zijn er hier ook zat
CA? Bestaat niet
1056 is t platformtype, voor export. Alleen de Zuid-Afrikaanse regering had n wet, waarin stond dat er een Zuid-Afrikaanse motor in moest. In dit geval een ADE
Moest niet....
Om enorme importheffingen te omzeilen moest een percentage van de trekker in Afrika gebouwd zijn. Meestal werd gekozen voor de motor, maar ook delen als cabines zijn bij bepaalde trekkers als Afrikaans produkt opgebouwd.
Ja, er lopen ook Benzen met Atlantic Diesel motoren....
Om de trekker goed te kunnen verkopen moest t eigenlijk wel
Die Casen? Ja, daar kan ik me wat bij voorstellen.
Tja, die drie MB's tikken ook niet aan
Je staat er nog versteld van hoeveel d'r in Afrika lopen.
Velen in een speciale kleur groen, en zelfs platformuitvoeringen.
heb je er toevallig fotoos van???????????
Ow, vijf dan
trac-technik.de/Forum/attachment.php/…
Cabrios staan in een boek wat ik heb. Ga ik niet inscannen i.v.m. copyright. Ik zoek nog even of ik op het www nog wat vinden kan.
Daar moet je voor inloggen, Benno
Anders meld je je gewoon even aan!
Heb ondertussen een ander gevonden:
imgc.classistatic.com/cps/kjc/…
Cabrio moet ik jullie helaas schuldig blijven.
tractorbrochures.com/caseih_africa.html/
Same had ook types met ADE motoren.
Volgens mij heeft jordi 1455 wel gelijk. Maar ik ga me niet in de discussie voegen. Daarvoor heb ik er te weinig verstand van
Met wat? Eerste of 2e?
Over de 1056CA. Staat mij ook iets van bij dat die bestaan. Maar zoals ik al zei, ik heb er te weing verstand van om er over te discuseren
Hij heeft de klepel horen luiden, maar kan de klok niet vinden
Haha jah dat zou kunnen natuurlijk ;))
Sterker nog, is zo Verhaal wat hij ophangt, klopt maar half
Dat zal wel Ik weet er niet genoeg van om dat te beoordelen maar ik geloof je wel
Maar begrijp ik het, na enig research, nou goed? Zijn er ook echte Inters gebouwd? Met een Benz blok in licentie er in? Volgens mij heeft ADE nooit Interblokken in licentie gebouwd....
Helaas ligt er zo'n P.rk..s licentie in...
En noe goa'k heel stille in n heuksken zitn reern....
Gecondoleerd....
Danke
Trekkers van topkwaliteit komem er over t algemeen ook niet vandaan... H? @Ford5000
Kiek mar noar dee perfecte trekkers dee bie mie achter 't hoes stoat.
Bier brouw'n kunt ze inderdoad nit, mer trekkers bouw'n kunt ze as de beste.
Hoezo? Da's vergoane glorie!
Dat is dan de eerste inter die er wel zin aan heeft als de temperatuur wat lager word
Tssss... Je hebt veel vrouwelijke eigenschappen zeker? Hoe zit dat nu zo'n grapjurk?
Het tochte me toch teveel met disse wind, heb de lolbroek maar aangedaan
En de grapjas ook maar?
Nee alleen met de vorst