Beste allen heeft iemand van jullie wel eens een dieseltank gelast? In de watervanger van onze tank zitten gaatjes dus verrotte boel. Hoe aanpakken? of een andere tank?
Groet Wim
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 423 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ja daar heb je gelijk in maar ja tis tog leuk om te doen en tis hoby dus mag tijt kosten en volgens mij zijn er geen orgineele nieuwe te koop meer aleen imitatie past vaak net niet en anders koop je der 1 van de sloop en is ook rot
een gebruikte tank haal je voor 30 euro. En als een tank eenmaal verrot is, is die gewoon kapot. Dan is die op andere punten er ook bijna door. Dan kun je voor 30 euro niet een paar uur lassen en dan volgend jaar weer het volgende gaatje lassen
ja klopt hobbie mag tijd kosten.............
Als ik alles op een rijtje zet heb je gelijk, repareren van die watervanger is best lastig of ik zou hem eruit moeten snijden en met een vlakke plaat dicht lassen.
maar die watervanger zit er niet voor nixs..............kijk eens rond voor een 2ehandsje.....
Alleen met hardsolderen / lassen loopt het ergens anders weer te trekken, en dan krijg je je volgende lek. Dus mijn voorkeur zal gaan naar Vendel zn oplossing. Die wordt in de oltimer- auto techniek ook vaak gebruikt.