Hoe kun je een david 990 eigelijk wat meer brandstof geven?
heb vandaag zon klein plaatje even van de pomp af gehaald, en dan kijk je op op een asje met een soort bus waar 2 appart soort boutjes in zitten. op dat 'busje' staan ook letters op een B en een C als ik mij niet vergis (weet niet helemaal zeker meer)
nu heb ik wel is gehoord dat je die boutjes los moet draaien en dan vliegwiel een kwart moet draaien of zo ??
wie weet precies hoe dit zit ??
gr robin
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de David Brown 990 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Roterende pompen helemaal toch?
Ben wel benieuwd aanzien onze 1394 ook roterende heeft..
ah dit moet zelf ook wel gaan lukken met de goede informatie
leer je alleen maar van
ikke met me 1100, maar die zit veel anders
Lijnpomp zeker?
Misschien @imter724
Wat? lijnpomp op me fiat ?? echt niet. daar zit ook roterend op, 1100 heeft roterend 1000 lijn.
Ahh.. Maar nu moeten we nog iemand hebben.. @rubensiebkes is wel DB man maar heeft lijnpomp..
komt vanzelf wel een voorbij.
en ookal heeft hij een lijnpomp. kan ook wel verstand hebben van andere type pompen/ trekkers
Roterende pompen zitten ook niet moeilijk in elkaar! Je moet alleen wel weten wat je doet. Een leek kan beter vragen of er iemand even bij hem langs wil komen. Zo even uitleggen via internet hoe je een cav pompje moet gaan opdraaien heb ik zo mn vraagtekens bij! Maar dat is mijn mening.
moet er ook toevallig eentje in de buurt zitten waarvan je weet dat die het kan en dan nog even langs wil komen.
maar als iemand het wel wil proberen het uit te leggen hoor iik het graag :d
Iemand i de buurt van Wieringerwerf die weet hoe et zit?
volgens mij komt dit al aardig in de buurt
tractorfan.nl/topic/9201/
Het duurt even, maar dat staat er een gedeelte van een pomp. Kan nog wel meer vertellen maar dat kost wel erg veel tijd! Hoop dat dit eerst genoeg info is
Zeker! Maar dit is niet dat ik zeg laat ik onze case ff open draaien.. De omschrijvingen zijn aardig vaag ; 'een beetje' 'half slag' ed. Wat Robert hierboven zegt is veel duidelijker, hij zal wss ook meer kennis ervan hebben!
Ik heb persoonlijk meer met lijnpompen dan met roterende, maar beide heb ik veel gewerkt.
Tja en de common rail is het tegenwoordig he.
Lijnpompen zijn vaak stiftje indraaien en klaar toch? Net als jou ford? Jaa tegenwoordig is het een digitaal te schroeven schroefje!
ah oke, hoet het werkt snap ik nu.
maar kun je nu ook nog even vertellen hoe je um nu opdraait?
Ghehe
Dat weet bartje ook toch?
Luie hindoe, doe het voor je kegel