Fendt is alweer druk bezig de 800 serie te vernieuwen.
Te zien is een andere motorkap, die lijkt op een vergrote versie van de 700 serie motorkap. Ook te zien is de SCR-filter in de uitlaat.
Onder de lees meer link foto's en de bron.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Bedoel je deze 818: tractorfan.nl/machine/fendt/… ?
Dan heb je pech, deze wordt binnenkort uit de productie genomen. Daar is de huidige 800 serie al voor in de plaats gekomen .
Precies zo je het daar zegt haha, gedrocht op 6 wielen
Ja er zou een 450 en 500 pk fendt komen.
Trisix, nee, dat is het niet een Vario met 500PK, veel meer weet ik er niet van.
Die motorkap is niet door een beunhaas of zo gemaakt hoor
je heb er altijd knutselaars tussen zitte
Zit volgens mij niet veel ijzer aan die motorkap .
Het is echt een vergrote versie van de 700 serie motorkap en dat kan je bijna alleen als fabrikant zo strak maken.
met hars en koolstofvezel
kan je een heel end komme
Geloof mij maar, niet zo'n eind. De roosters voorin de neus maak je ook niet zo 1 2 3.
+een een klop hamer
kom je al een heel end
Haha, een "professionele" beunhaas zal wel een eind komen.
Er worden niet alleen trekkers voor de Nederlandse markt gemaakt, maar men kijkt ook over de zee he, denk aan Amerika/Australie .
Oke dat snap ik wel maar voor hier in nederland heeft dat toch geen nut
Zie onderstaande foto:
Ik heb uit redelijk betrouwbare bronnen vernomen dat Fendt met een 945 bezig is, en dit een prototype ervan is
- de diamater van de eindaandrijvingen van vooras (800)
- het feit dat de bestuurder omgedraaid zit, terwijl het stuur nog voorwaarts gericht zit (kan zijn dan er gewoon weg geen omkeerinrichting op zit en alleen de stoel gedraaid word voor bediening snipperaar)
- de relatief kleine voorwielen (800)
- de AdBlue-pot onderaan de uitlaatpijp (900)(misschien is er geen ruimte meer onder de motorkap als het een 800 betreft)
- geintegreerd drukwisselsysteem (900)
Door dit verhaal van Atte H ben ik wel overtuigd dat dit de 800 serie is...
FB was alleen de koppelende schakel
zoiets heb ik een maand terug ook opgevangen