Beste tf-ers,
omdat de hydraulikablok dik in de weg hangt bij gewichten hangen aan mijn gewichtendrager wil ik deze weghalen. als ik nu de gewoon de toevoer slang verbind met de afvoer slang. kan ik dan gewoon de blok weghalen?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 8200 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
dus gewoon de passende moer erop zetten?
want blijft hij anders gewoon geen olie pompen naar de aansluiting waar de moer dan zit?
Afdoppen?? Alle olie gonst normaliter daar langs, afdoppen zou betekenen dat ie elders in zijn overdruk schiet, dáár wordt olie pas warm van. Wil je het goed doen kun je ook de pomp eraf halen.
maar zou het gewoon niet goedkomen als ik deze 2 leidingen aan elkaar koppel?
ja dat wel. maar men neef werkt bij een bedrijf die hydraulische koppelingen maakt. hij kan er zo aan geraken
zat ik ook aan te denken, maar ik wil de pomp er later wel terug op
Gewoon vanaf de persleiding rechstreeks via een drukloze retour de achterbrug weer in laten stromen.
als ik nou gewoon 1 leiding van de aanvoer doortrek naar de afvoer, dan komt het goed?
ja, de pomp zelf niet. maar dat "ventielenblok" achteraan kan toch weg zonder hindernis van de dual?
jaja, ok. tis maar dat ik hieraan morge kan beginnen. want deze blok staat echt wel in de weg voor de gewichtendrager, vooral voor de gewichten die er dan komen tegen te kloppen.
dat weet heel TF nu ondertusse al dat er een turbo en intercooler opkomt. maar achteraf weer afgaat voor verkoop!
en laat je die cabine ook zitten ?
natuurlijk blijft de kabine. helemaal ombouwen die ik niet hoor! hij kan zo al in de 4,5ton. dus binnekort gaat dat met ong 200pk zijn in de 4,5t standaard en 5,5
Nee, als de hoofdpomp er ligt werkt de DP ook niet. Weet alleen niet in welke stand ie dan staat. Ik vermoed de lage. Maar dat maakt trouwens niet uit, de bak wordt niet gesmeerd ook dan.
(Pas desnoods een paar gewichten aan door er een hoekje uit te snijden).
ik zou niet graag gewichten willen gaan doorsnijden. en dat door een pomp die ik eig niet nodig heb. maar komen binnenkort ford gewichten aan. deze hangen al een stuk rechter. das al beter al deze intergewichten maar dan staat de pomp nog in de weg.
en nog meer naar achter doe ik echt niet, want dan zouden men gewichten achter de banden uitkomen en dat mag namelijk niet
ja, ind daar heb je gelijk van. maar ik vind het gewoon zonde om gewichten uit te slijpen, begrijp je?
maar eig is de hydraulika hier niet zo moeilijk en er komt nog een u-profiel aan maar nu net boven de trekhaak
ik zal rekening houden met al jullie stellingen over gewichtsverdeling ik moet natuurlijk nog gewichten hangen bij de ford, omdat ik een ton moet gaan laden. mss doe ik wel meer dan een ton aan, als de trekker blijft gaan, natuurlijk. alvast bedankt, jullie zien later wel het resultaat