We hebben nu onze new holland en nu laat hij de hef steeds zakken als je hem uit zet en als hij loopt maakt hij oook een raar geluid in de hefpomp dealer zegt dat het bij ts 100 hoort weet iemand hier meer over
Gr
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
voor zover ik het kan bekijken hoort dit echt niet! Lijkt me heel vreemd. Ook omdat de TS`en allemaal nagenoeg hetzelfde zijn. En de 90 het niet heeft. En de 115 ook niet.
ja dan zullen we maar eens naar de dealer terug gaa;p
ja ik heb het trouwens wel een keer gehad een raar geluit uit de achter brug van een ts 90
de olie stond zo laag dat je het op de pijlstok niet meer kon zien
Ooh okey, Maar zakte de hef toen ook dan?
ja heel langzaam en dat had ik eigelijk niet eens door allen toen viel de stuurbekrachteging weg en toen had ik pas door dat de hef was gezakt en dat de olie op was
Anders moet je nog even nakijken wat @remco1234 zegt
het kan inderdaat nog aan het olie pijl liggen
en aders moet het ergens in de pomp of zo zitten
een 6640 van een akkerbouwer hier in de buurt die jangt wel en dan met zn ts die jankt dan weer niet dus i denk dat het gewoon heel veel verschilt van trekker
De ene doet het ook meer als de andere en ook niet altijd.
Maar het verband heb ik er nog niet in kunnen vinden, laat staan de oorzaak. Volgens onze dealer kan het ook geen kwaad.
ja een baby die jankt is ook gezond zeggen ze dus dan zalt het wel he
maar er is inderdaat geen verband met type of bouwjaar of zo iets
Janken doen de 6640 en de 115 bij ons alleen als moter erg warm is. maar anders hoor je ze niet.
Het is maar een suggestie, want ik ken het probleem niet, maar volgens mij zou het heel goed kunnen dat er een electrisch mechanisch bediende hydrauliekklep blijft hangen omdat er bijvoorbeeld iets vervuiling tussen zit of andersins.
Kan ook goed zijn dat de dealer het ook wel wist maar om de een of andere reden er niets aan heeft gedaan.
Zelf hebben we destijds een gebruikte Ford 6640 SLE gekocht, bij afleveren bleek dat deze netjes gespoten en gepoetst was door de dealer, zonder dat we er om gevraagd hadden, is natuurlijk erg mooi.
Maar ze hebben niet even de bowdenkabels van de versnellingshendels op maat gesteld waardoor ie dus heel lastig in de 2e versnelling te schakelen was. Je denkt dan dat dat komt omdat ie al heel wat uren heeft gelopen, maar blijkt een klein afstelwerkje te zijn van 15 minuten waarna alles weer prima schakeld.
timmerman
Welke plaats? wierden harden berg ommen?
Deze 3 oliefilters zitten dicht bij elkaar, onder de cabine, voor de achteras, aan de rechterkant tegen de achterbrug.
Hier werd ik zelf destijds door een zeer ervaren monteur nog met nadruk op gewezen bij aflevering van onze Ford 6640.