Hallo,
Ik heb hier een MF 65 staan met te hoge oliedruk. De oliedruk was eerst te laag, veer van het overdrukventiel van de oliepomp gebroken. Heb er nu een nieuwe (originele) veer ingezet. Na het starten is de oliedruk veel te hoog. Ik heb alle olieleidingen die langs het blok lopen gedemonteerd in een bak met benzine gelegd, doorgeblazen met compressor en vervolgens weer gemonteerd, na het starten weer te hoge oliedruk. Heb de trekker zonder oliefilter laten draaien, weer te hoge oliedruk. Wat kan dit zijn?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Massey Ferguson 65 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wordt er door het veertje een kogeltje, of een klep in zijn zitting gedrukt?
Indien het een kogeltje is, zou het dan misschien kunnen zijn dat die na hermontage vastgeklemd in zijn zitting is komen te zitten, en daardoor niet door de oliedruk van zijn plek kan worden geduwd?
Hou ons op de hoogte.
( Of heb je met een externe meter gemeten?)
Picturecomment:
Instructieboek:
annatefka.nl/mf_instr_boek/xx_serie/…
Nu niet te dramatisch worden. Het opgeloste vuil zal in het filter zijn blijven hangen.