International 744 - oliepeil voor lift
Ik zou het oliepeil voor de lift willen controleren maar weet niet waar en welk type olie moet er in
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 744 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
1ste streepje in min.
2de streepje is max.
Hier moet hydrauliek olie in de 10w30 of beter nog de hytran 10w30
Succes
Is achterbrug en hef dan hetzelfde olie-reservoir ?
Kan, maar ga toch liever voor de originele olie die de fabrikant voorschrijft.
Doe trouwens de hefdeksel zeker niet te vol. Wanneer er namelijk te veel olie in de hefdeksel komt en het niet weg kan drukt deze de kurkpakking die tussen de hefdeksel en de versnellingsbak zit weg. Hierdoor kan er olie vanuit de hefdeksel de versnellingsbak inlopen en gaat de trekker zwaar lopen en het is gewoon niet goed vood de bak.
Dit pijl kun je controleren aan de linker zijkant van de bak achter het trappetje. Hier zit een deksel met grote bout in het midden (sleutel 32). Achter deze bout moet net tot aan de rand toe de olie staan. Wanneer hier nou heel veel meer in zit dan is die kurkpakking kapot.
Hefdeksel (hefolie reservoir) en versnellingsbak zijn gescheiden van elkaar. Ook achteraan de eindaandrijving zit apart olie in. Beide kanten van de eindaandrijving zit een grote bout sleutel 32 is vul en pijl punt.
Gr.
Nee gescheiden lees het bovenstaande stukje maar eens.
dat weet ik wij gooien er meestal de zelfde olie in.
wij hebben een same centauro 70 en daar zit overal de zelfde olie op
Ieder zo zn eigen manier van mechanisatie.