Ik probeer te ontdekken wat het verschil is tussen de 7100 en de 7200 series. qua uiterlijk niet zoveel, extra lampen in de neus en een andere dieseltank?
hoe zit het met de powershift, schakelt de 7200 serie net zo ongelukkig als de 7100?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International Magnum 7100-Serie ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
is me nooit opgevallen
europese uitvoeringen hebben extra lampen en amerikaanse niet.
de 7100 serie heeft een 18+4 bak en de 7200 een 24+6 en loopt harder (40km/h)
7200 heeft ook 18+4 bak
Powershift is dacht ik licht verbeterd. Iets fijner werken.
De 7100-serie heeft 5 modellen!
@jordi1455 24+6 is inclusief kruip, die was ook te krijgen op de 7100 maar dan had je 23+6 omdat die wat minder hard loopt denk ik.
5
De 7100-serie was er ook met 24+6-powershift
De 7150 Kwam in 1990...
Bak zoek ik op
24, staat in de folder
o ja dat klopt.
Weet ik niet
De series verschillen wel degelijk De 8900 (=7200PRO) is optisch ook herkenbaar
Frank, de folder bezit ik. Duitse specs, NL folder. Heb er 2 van de 7100
zei ik dan dat ze niet optisch verschillend waren? Ik meende dat het in het bouwjaar zat
gwoon na-apen dus
En technisch zijn ze uiteraard verbeterd. Vind m nogal kortaf...
Btw, past in jouw straatje: de 8900/7200 Pro was er in Hun en Aut (wellicht nog een paar andere landen) onder een andere merknaam
Spaar jij folders ofzo? Als ik het soms zo lees heb jij er aardig wat liggen.
En ik de gebruikershandleiding
Das nog belangrijker he?
In de folders zou al wel gefotoshopt zijn.
de 8900 serie heeft een iets andere frontje.
er zit wel wat verschil in mjah op zich niet zo heel veel..
uiterlijk, spiegels stickers zij kappen voor as
Klopt..
Maar zeg niet dat dat in alle magnums zo is !
Zou wel kinderachtig zijn. Wat voor bak wilt u? 18 versnellingen. maken ze alleen de gleuf groter van de "zijconsole"
Dat noemen ze nu begrenzen
38 haalt hij nu haha geeft niks wacht maar tijd komt wel dat die dingen straks geen dikke 50 mogen
Steyr had de 8100 serie
Nou de 7130 kwam in 1988 . Enne de 9190 was geen steyr meer dus. De 8100 serie vind ik nog de echte top serie van steyr .
Ja met 145 PK. Dat is volgens mij de laatste echte steyr. (De sterkste). De 8180 is met 165PK tot 180PK het echte topmodel. Met het meeste vermogen. (de 9320 met 320 PK weglatend als werktuigendrager ;))
Nooit op zon fopsteyr gereden .
Ik heb ooit 5 minuten een fendt 716 gereden . paar keer lamborghini van 90PK en nu alleen steyr
da zou ik zekers willen
trug
Wij hebben dezelfde cabine. Zijn vrij ruim. Een van de enige tractors met ECHTE bijrijdersstoel!
Ik dacht dat de maker van deze trekker er 2 luchtgeveerde rode grämmers in had zitten
Nee geen zitje. Een echte stoel. Geen luchtgeveerde. maar toch een aardige bijrijderszit
Bij de MF zit het al een stuk beter maar echt zacht zit je ook niet:
ik heb op internet magnums gezien met steyr logo en stickers.
Steyr 9200-serie. Werden verkocht in het gebied van de oude staat Oostenrijk-Hongarije, dacht ik. Is trouwens gewoon een Magnum 7200 Pro.
Dus simpel gezegd geen steyr
Nee, beter!
de kan nie