Illustratie van:

Deutz-Fahr Meerdere - 4506

Hoe controleer je de afstelling van de brandstofpomp. Van deze trekker ,

Deel dit topic

Reacties

marcpd
Werk voor een gespecialiseerd bedrijf indien je pomp uit elkaar is geweest, moet getest worden op de testbank.
Indien je het tandwiel van de distributie hebt laten zitten kun je de pomp zo weer monteren. Daarna kan je de motor starten en kijk hoe de motor loopt. Veel witte rook en de motor "trekt " niet of reageert traag op het gaspedaal: inspuiting is te laat en kan bijgeregeld worden door het pomphuis iets te verdraaien t.o.v. de voet ( is mij althans zo verteld). Kloppend geluid: inspuiting is te vroeg, op dezelfde manier regelen.
harald vrieling
De trekker rookt blauw wit en brand in de ogen dus hij staat waarschijnlijk te vroeg dus ik ben op zoek naar de fabrieks instelling
harald vrieling
Dus
marcpd
@harald vrieling Kunnen ook versleten verstuivers zijn. Hoe is het olieverbruik? Hoe is de compressie? Een dieselpomp "ontregelt" zich niet vanzelf, is deze los geweest? Volgens jouw beschrijving staat ie te laat. Een fabrieksinstelling kun je opvragen bij DF dealer, niets is eenvoudiger dan dat.
ramrod
Volgens mij zit er bij de krukaspoelie een merkteken op ongeveer 4 uur, maar ik weet het niet zeker
casejxu
Is dacht ik 29 graden voor bdp;) ff moment opzoeken waarna moment van inspuiting eerste cilinder begint en dat moet op zoveel graden voor bdp zijn

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de machines van Deutz-Fahr ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
6
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
5