Ford 9600 - rem problemen
Weet iemand iets meer over rem problemen bij een ford 9600 en een evt oplossing ik heb een nieuwe hoofdrem cilinder maar de plunjers blijven hangen als ik druk wil trappen om te ontluchten ik heb de hele boel al een keer ontvet en toen weer met speciale remmen glijpasta in elkaar gezet kan het soms aan de rem olie liggen ik gebruik nu LHM olie dit schrijft ford voor ik weet even geen oplossing meer goede ideeen gevraagd
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 9600 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
komt deze bij de dealer weg
omdat je zegt dat de cup te groot leek en dat klopt precies want minerale olie is veel agresiever als dot olie
de cup,s zullen opzwellen en week aanvoelen
ik ken het probleem daar ik zelf ook met dit probleem heb gezeten
ik had geluk dat de komplete afdichting van mijn orginele cilinder nog goed was die heb ik er ingezet en toen was het opgelost
ik heb van alles geprobeerd maar er is niet aan een goede afdichtingset te komen die er wel tegen kan ,alleen de de orginele set kan er tegen die is bij de dealer te krijgen
daar kennen ze hem meestal niet
maar hij is het zelfde als die van de tw serie t/m de tw 35 aantoe als je dat er bij vermeld kunnen ze je wel helpen
bij koopvanderwalparts.com staat ze wel op de site
geluk er mee
de minerale is gewoon de goeie alleen de afdichting van deze imitatie cilinder kan daar niet tegen
In het verleden gebruikten we dat ook al in de TW 35 ll van mijn oude werkgever.