Case International 956 XL - ombouwen schakelbare aftakas 956 xl
Iemand toevallig ervaring met het ombouwen van een 2 stomps aftakas (540 en 1000 toeren) naar een van binnen uit schakelbare aftakas? Aan de buitenzijde is alles gelijk maar passen de binnen assen ook op elkaar.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
De bak hoeft niet speciaal van een 1056 te komen.
Mijn 956 uit 92 is ook van binnen uit schakelbaar
jij hebt toch 2 aftakas stompen achterop teun??
wat er hier bedoelde word is een uitvoering met 1 stomp die binnen vandaan van 540 naar 1000 te schakelen is (of andersom)
@daanhaar
K snap alleen niet waarom je t wil aanpassen
oh ok. hebben t pas nog uit mekaar gehad maar ik wist t nie meer haha.
ik snap ook niet waarom ie dat om wil bouwen.
Nu loopt ie weer as een naaimachientje
Hangt er vanaf, wat de trekker voor werk doet Voor sommige werkzaamheden is het wel makkelijk, dat hij "zo" schakelbaar is... Voorbeeldje is een stronttank met transmissie
waarom zou dat nu INEENS niet meer gaan dan??? dan moet er minimaal aan de trein iets gewijzigd zijn, of andere tank of andere trekker, als dat niet goed werk toch maar een andere trekker ervoor die t WEL kan.
Tijdsbesparing. Stronttank met zuigarm werkt sneller. Zeker als je voor de toeren van een (verdringer)pomp niet meer hoeft uit te stappen. Heet hier arbeidsefficientie
Hahaha