International 946 - hoe veel pk heeft een 946 standaard

Wie kan mij zeggen wat de standaard pk`s zijn van een 946 want hij moet zondag standaard zijn in laren
IHC 946 pouwer

Reacties

ErDee
85 of vanaf mei 1974 90
caseke
IHC 946 pouwer
Oke da wort trug draaien
ErDee
stannetje96
Hoeveel staat ie nu dan? 😃
IHC 946 pouwer
@stannetje96 105 ofzo
stannetje96
@IHC 946 pouwer valt me mee dan 😄
IHC 946 pouwer
@stannetje96 krijg er niet meer uit
koenjohndeere
Wedde dat je er meer uit krijgt niet met schroeve jah maar je kunt ook andere dingen gebruiken
IHC 946 pouwer
stannetje96
@IHC 946 pouwer met pomp open zetten, niet? 😮 laf hok dan! 😃
Fiat 100-90.had 150 pk met alleen pomp open. Inter 1455 had 210 pk met alleen pomp open
stannetje96
Dat zijn dan wel 6 cilinders maar weet ook 4 cilinders die r 35 pk bij krijgen met pomp open
ErDee
@stannetje96 Ligt er ook aan hoeveel meer de pomp open kan. Staat hij normaal al bijna helemaal open of staat hij nog aardig dichtgedraaid.
IHC 946 pouwer
@ErDee kon hem niet veel bij geven dan verzuipt hij
stannetje96
@ErDee laf hok dus 😃
stevenpaas
@IHC 946 pouwer waarom terug draaien?
IHC 946 pouwer
@stevenpaas hij moet voor de waterrem
caseih1455
@IHC 946 pouwer Ie bunt ook wel bange aangelegd 😛 ie mot nog eerst bij de eerste 3 zien te komen voor daj voor de rem gezet wordt. Ik hoef der gelukkig niet voor dat week nu al.
1046
@stannetje96 hou er wel rekening mee dat et een astmablok is, 310, en een 14 heeft wel wat meer liters
koenjohndeere
@IHC 946 pouwer nau als jij er een dikke turbo op zet een een grote brandstof pomp bijvoorbeeld van een 1246 XD
1046
@koenjohndeere dan is ie nie standaard meer
valmet 605
Een IH 46 serie met 4 cil??? Mijn tip? Als je naar de waterrem gaat zorg dan dat je bijschroeft tot maximale dat bij het regelement in die klasse mag...
Dan denk ik dat je bij mag schroeven of moet inschrijven in een zwaardere klasse.
HOOIJMAN
Een paar pk meer doen ze tog niet moeilijk over, onze 946 moest een paar jaar terug ook voor de waterrem bij trekkertrek didam en had 100pk op de pto was prima !
stevenpaas
Je mag er toch 10% boven zitten qwa pk's?
monteurtje
@stannetje96

Jij vergelijkt appels met peren...
Een 1455 heeft een DT402 motor met 6.6L inhoud MET turbo die kan orgineel max een 217pk aan de pto geven,
Een 946 heeft een D310 motor met 5L inhoud ZONDER turbo en die trekt MAXIMAAL rond de 100pk maar heeft veel minder koppel omdat het een korte slag motor is. Een 1046 heeft daarentegen een motor (5,9L) en heeft een ietsjes langere slag waardoor het koppen al iets hoger ligt maar een 1455 heeft een motor met een nog langere slag waardoor er ng meer koppel uit kan komen.
stannetje96
@monteurtje ik zeg toch ook: 'dat zijn dan wel 6 cilinders'
HOOIJMAN
946 ook !
monteurtje
@stannetje96

Alle types waar ik t over had zijn 6 cilinders OOK de 946
stannetje96
@monteurtje het spijt me dat ik niet alles van inter af weet en niet precies weet wat voor type motor en elke type licht. Voortaan zal ik dit tot op de bodem uit gaan zoeken voor ik het zeg
HOOIJMAN
Presies
newholland6640
@stannetje96

Goedzo 😃
monteurtje
@stannetje96

ik neem het jou (en niemand) kwalijk dat je niet van alles op de hoogte bent, maar het is zo jammer dat velen hier dingen gaan roepen terwijl ze niet eens weten waar ze t precies over hebben.
wezel844-s
Een 844-s heeft ook meer pk dan een 946 de mijn heeft 105 aan de pto en 794 NM koppel das behoorlijk wat voor een motor zonder turbo als je dat haalt met een 946 met 310 blok ben je als goed bezig
SJB533
@wezel844-s
Een originele 844S heeft minder vermogen, dan een 946! Je kunt uit het motorblok inderdaad wel meer halen...
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 946 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!