Hallo,
ik was benieuwd waarom deze trekkertjes altijd zo snel warm lopen. Ik heb er wel eens een paar dagen mee gemaaid maar hij was echt de hele tijd warm, ook al reed je heel langzaam.
mvg rijkjd
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 309 LSA ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
( En dan bedoel ik ook goed schoon, door zeer zorgvuldig met perslucht de lamellen schoon te blazen).
2 keer een Fendt in de fik bij ons. allebei 300 LSA
Ik was met de 311 op pad en toen is er brand ontstaan onder de kabine, en alle bekabeling onder de kabine is verbrand, slangen... alles en ook de bestuurders stoel is in de brand geraakt waardoor de hele hemel en alles verbrand is en natuurlijk de waterschade, EHR hefinrichting Dashboard, net optijd geweest want de tank was ook al aardig versmeult
Als ze beginnen te branden is het meestal bij 1 van de 2 stekkers achterop de zekeringhouder waar de + kabel wordt doorgelust. En dan gaat het zo verder onder de cabine door. En we hebben d'r ook 1 gehad die vaak heel hard had geremd met een niet geremde wagen erachter. Ook flink in de brand.
Heb juist het tegenover gestelde gehad temp te laag
grt
De meeste problemen beginnen bij een slecht werkende dop op de radiateur. Als deze te snel opent dan ligt het kookpunt te laag. De overdruk van (meestal)0.7bar geeft een kookpunt van ongeveer 120 graden celcius. Mercedes werkt met 1 bar.
(trouwens de maaier die er achter hing was ook wel een beetje groot maar hij kon het wel hebben)