TSA
Ga misschien een TSA 125 aanschaffen. Bouwjaar 2006. 3000 uren. Graag jullie ervaringen met deze trekkers?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Dat zegt iedereen. Veel newhollands doen het ook wel. Maar is het ECHT een belemmering?
Nee vind ik niet.
Zijn goede New Hollands, de meningen zijn er over verdeeld de een vind het een schijt ding de ander vind het een fijne..
Ik vind het wel een fijne trekker het schakelen moet je even aan wennen maar is heel goed te doen
uren onbekend
ook voor vrezen en diepwoelen doet hij het best
Moet je eens proberen met de koppeling, kun je horen als die inschakelt, gaat ook sneller dan.
@dave 7810 Gefluit is volgens mij gewoon de uitlaat, had oude TS 100 A van m'n oom ook. Naar mijn idee wel de beste TSA's, met de 'oude' motor, die aan de minste emissie eisen hoeft te voldoen
het schakelen tussen 12 en 13 duurt idd vaak wat langer, dit komt omdat hij dan een groep moet schakelen.
van welk type is de ts125a, een delta of plus?
Open pijp er op en het is over? Haha Mij maakt het niet uit de cabine is zeker zo stil dat de buurman er geen erg in heeft
waarschijnlijk wel ja, maar 't was ook wel makkelijk zo'n herkenbaar geluid, wist je direct dat et da TSA was
Ja hier in de buurt weet je precies welke boer zo'n ''gier ding'' heeft
al het andere land werk wel en voor de voerbak, is nu net 4 jaar en draait 1000 uuren per jaar
Dat is wel heel raar dat je met 10 pk meer zoveel meer kan doen. Lijkt mij niet het geval.
het is ook een behoorlijk grote spuit hoor
Als je het zo zegt kan het wel, maar ik dacht dat de T6000 helemaal commonrail waren. Blijkbaar niet, want je bent niet voor niets monteur van nh. Bij de TS-A serie is het precies hetzelfde ts100a plus mechanisch en ts110a plus commonrail. Wij hebben spijt dat we geen ts110a plus gekocht hebben in verband met commonrail motor. Wat is eigenlijk het verschil tussen een T6000 en TSA plus serie? Behalve de benaming.
hee. ben net een artikel in de landbouwmechanisatie aan het lezen en dan op een bepaalde pagina met een nh t6020 en het verhaal had ik eerder gehoord hier. wel een mooi artikel over die nh.
de titel is:
“trekkerkosten
tweeënhalf jaar onderweg
landbouwmechanisatie volgt sinds mei vorig jaar drie akkerbouwers uit de kop van Noord-Holland die even daarvoor een nieuwe trekker hebben aangeschaft. Hoe bevallen de trekkers van hun keuze? Wat hadden ze graag anders gezien? En vooral: Hoe hoog vallen de kosten voor onderhoud en brandstof in de praktijk uit?“
Dit zijn de titel en inleiding en dan is een van de drie akkerbouwers ( gert pons ) de eigenaar van de t6020 waar jij het eerder over had.
wie nog meer? ken ik misschien ook
Wel een beetje een buurman die uit de richting zit dan
Die woont toch medemblikkerweg?
Ja oke
edwin borst en niels kistennmaker zijn de andere twee.
ik ook niet.