Ik heb hier een Case International 856Xl staan waarvan de voorwielaandrijving ingeschakeld blijft staan. Hierover heb ik vorige week al n topic over aangemaakt (zie link) maar mijn probleem blijft. De vierkante magneet werkt en de plunjer in het filterhuis beweegt. Wat heeft het ventiel verder naar achteren er mee te maken want aan de bekabeling die hieraan zit is aan geknutselt.
Zou het ook kunnen dat er mechanisch iets aan de hand is? Daar lijkt het nl. wel op. Kapotte veer oid.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 856 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
het kan een zekering zijn.
Zover waren we in Unimogbommel's topic over dit onderwerp, vorige week, ook al. Zie de lees meer link (topicopening).
Dat zijn volgens mij inderdaad dezelfde systemen.
Als je pompje en de rest verder goed is, kan dan het pakket ook lek wezen?
Ik heb zulks wel eens gehad met de zwenkrem van een graafmachien. Is zelfde principe.