Mijn fahr d88 met een guldner 2lkn moter start als hij koud is erg slecht
nou heb ik de compressiedruk gemeten en deze komt uit op 21 en 23
nou kan ik nergens de waardes vinden wat hij orgineel heeft
heeft iemand hier ervaring mee of kan mij vertellen waar ik dit kan vinden
ik ben in het bezit van een reparatiehandleiding maar daar staat alleen de compressieverhouding in
gr dennis
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fahr D 88E ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
heb er al een poosje over lopen prakkeseren maar kom dr niet echt uit
starten met deze compressie.
2-verstuiversdruk te laag of lekken van de verstuivers.
3-regelstang van de pomp komt moeilijk op volinspuiting
door sludge of drap op de regelstang.
4-voorgloei spiraal werkt niet.
5-startsnelheid te laag of akku cappaciteit te laag.
versleten zuigerveren of lekke kleppen start ook niet.
Zelf heb ik goede ervaring met een 9 volts anker ; had een Guldner G 25 ook slecht aan de praat te krijgen ; ander anker in de startmotor en hij liep na een keer gloeien en starten .
merk ik wel met mijn dieselross soms!
ga morgen de verstuivers testen en eventueel op de goeie druk zetten
mocht dit ook niet genoeg opleveren ga ik de pomp van mijn gulden spessart
hier ligt het zelfde blok in met dezelfde pomp
deze heeft nog minder compressie(vandaag beide gemeten) en start vele malen sneller
Brandt hij dan niet sneller door omdat er te veel spanning op staat?
Nee , valt best mee , tenzij je minuuten lang achterelkaar gaat starten , dan zou het kunnen gebeuren .