Illustratie van:

Case International 1455 XL - Nieuwe verstuivers en stelschroef (pk's) volledig in

Nieuwe verstuivers en stelschroef (pk's) volledig in en geen Zwarte rook te zien ? en 160pk en als je aan de stelschroef draait verhoogt de motor een beetje in toeren maar niet veel ?
Wie kan me hierbij helpen ? zit al een paar weken te klojen ermee

Mvg

Deel dit topic

Reacties

GD tuning Garyp
Wat wil je?
stannetje96
@GD tuning Garyp dat laffe hok wat meer pit geven 😉
Deutz 001
@GD tuning Garyp Die 160 pk mag blijven of meer is altijd welkom maar ik wil een pluimpje 😄
wvdh
Motor nog wel goed?? en pomp ook goed????
Deutz 001
@wvdh motor is in orde pomp heb ik geen idee van
Straw
Olie in de uitlaat smeren niet te veel.
Ook ooit gehoord Om wat olie bij de diesel maar dat weet ik ook niet .
Jos-IH
Wel de goeie schroef?
wvdh
@Deutz 001 denk dat pompie niet goed is. staat die wel op tijd?
Deutz 001
@Jos-IH dat hoop ik toch wel ja 😃
Deutz 001
@wvdh Jup staat op 14 graden
wvdh
@Deutz 001 turbo goed???
Fendttrisixfan
Quote @Straw:
Ook ooit gehoord Om wat olie bij de diesel maar dat weet ik ook niet .

deden wij vroeger ook, per tank diesel, litertje olie erbij, is goed voor de smering van je motor
Deutz 001
@wvdh ja Nieuw
wvdh
@Deutz 001 zal het wel in de pomp zitten? ff bij een pompe dokter brenge. waar voor heb je die trekker?
Straw
@Fendttrisixfan
Gaat ie daar ook niet van roken?

Ik heb bij mijn jd pomp slagje open met optrekken rookt ie effe en met zwaar werk komt mooi pluimpje uit 😃
Fendttrisixfan
@Straw
beetje dampen maar geen pikzwarte rook 😉
Deutz 001
@wvdh hobby trekkertrek
wvdh
@Deutz 001 gelijk ff pomp aanpassen, voor tt 😃. als alles goed gaat die zo over de 200 heen
Deutz 001
@wvdh turbotje is goed en motor ook allen hij rookt niet en de Stelschroef is volledig in en maar 160pk
wvdh
@Deutz 001 duid er op het pompie niet goed is
1046
Dure pluimpies dan
Deutz 001
@wvdh ik hoop tot het dat is dan
caseihmx100
Turbo :???:
caseihmx100
Zit er een tubo op een case inter 1455xl
caseihmx100
Of zel er op gezet
1046
@caseihmx100 nee , geen tubo
Deutz 001
@caseihmx100 is goeie turbo 😄
wvdh
@Deutz 001 kan het niet anders wezen lijkt mij
CVT6230
@Deutz 001 Zet de verstuivers maar eens op 200 bar, dan weet je het zo.
Deutzman120
Pomp iets vroeger zetten?
Deutz 001
@CVT6230 staan op 250
Jahn
@Deutz 001

dat is wel vrij hoog!
mc-cormick-ihc
De 14 bij ons op de zaak gaf ook nooit meer dan 165 pk. ff pomp naar de vakman gebracht en nou zit die krap aan de 200 en kan nog meer. maar das genoeg voor de 9ton en die paar keer dat die voor de kieper staat...
Deutz 001
@mc-cormick-ihc pomp er gewoon afnemen of moet je allles eerst op punt zetten mvg
mc-cormick-ihc
Die kun je dr niet zomaar afhalen. eerst op tijd zetten, maar das bij zo´n pomp niet gemakkelijk. dus ik zeg laten doen door iemand die t vaker heb gedaan.

t is niet zoals de oudere inter serie´s
Deutz 001
@mc-cormick-ihc oke een pompen dokter dan 😉
billy194
@Deutz 001 je moet de pomp eem naar brandjan brengen ,en de pomp op tijd zetten valtt wel mee hoor alle puntjes bij elkaar en dan staat ie origineel en dan eem 3 graden vroeger
inter-Eric
Zit het zegel niet nog op de stelschroef???
CVT6230
@Deutz 001 Daarom op 200 zetten, als hij dan wel beter gaat, is de pomp aan het verslijten.
monteurtje
@Jahn

250Bar voor een verstuiver van een turbomotor is normaal hoor.
fiat350
Normaal moeten die van een 1455 op 225 afgeregeld worden,..
die van m'n TM moeten, vanaf ze onder de 240 komen, terug afgesteld worden op 270 -0+8!!

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
41
DEELNEMERS
17
WEERGAVES
11