Case International 845 XL - Batterij voor de 845 XL
Heb een occasie gekocht om wekelijks te gebruiken in de Ardennen. in de zomer startte hij al moeilijk omdat de batterij snel plat was. Nu is het helemaal niet meer te doen, dus ga ik een nieuwe kopen. Wat voor type batterij heb ik nodig (sterkte?), waar moet ik op letten? De tractor staat wel in een schuur, maar kan er somt toch verdomd koud zijn, dus zijn er soorten batterijen die er beter tegen kunnen?
Deel dit topic
Lees ook
Case International 845 XL - Gezocht: handleiding 845 xl case international
Case International 845 XL - Grille?
Case international 845 xl plus handleiding
Case International 845 XL - banden
Case International 845 XL - Banden case international 845 xl
Case International 845 XL - Achterraam
Case International 1455 XL -
Case 845 XL - hefpomp
Case International 845 XL Plus - Welke olie in welk onderdeel
Case International 845 XL Plus - Bestickering
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 845 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
180 ampere zou genoeg moeten zijn.
Dynamo: 13,8 tot 15,0 Volt
Batterijlader (constante spanning): 13,8 tot 15,0 volt, 10 ampére
denk dat dus een Accu 12V 1050S Red Top van Optima zal voldoen. Moest er nog iemand daar een bemerking op hebben, laat maar horen.
Ik zal wel voor die 170 ampere gaan wat jo845xl heeft gelinkt
Ja zeker zo'n kop zou ik ook hebben. Deze man advies en jij weet het beter goed zo!!!!!
Kun je dan ook verklaren waarom dit voldoende is?
Hoe hoger het amperage hoe beter de start kwaliteit.
Gloeien (en goed!), deed ik zo een minuut op een 745XL
Vervolgens de Stopknop half uittrekken. Er zit een aanslag in, daar stop je. Vervolgens starten. En uiteraard de stopknop weer terugdrukken.
Ga nou geen appels met knollen vergelijken, dat werkt niet.
Foto? Zou dat wel s willen zien
Koudstartinrichting gebruikten we eigenlijk alleen als t echt koud was. Meestal was t gewoon een tik aan de sleutel en hij deed t
Blokken zijn weliswaar gelijk. Toch twijfel ik of de randapparatuur gelijk is. De 844/45XL is 2 pk lichter, dan een 895
Dan liever een 856XL. Heb verder weinig met die trekkers, maar die Engelsen zijn wat te licht gebouwd
Heb zelf met een 485 XL gewerkt. Vond dat idd ook wel een fijn apparaatje. Die durfde ik ook wel te laten werken. Trekken, aftakas etc. Lukt met een 5 ook wel, maar een 8 zou ik mee uitkijken
40? Nog nooit gehoord.
Mja, die 10 cm doet t idd wel
Jep
gaat ook maar om de laatste cm van de stopknop en die moet je dan id beethouden
Ligt dus aan de pomp?
Bijna waar. Modellen met de Case/DB-grille kunnen m ook nog hebben! Origineel welteverstaan!
(klik om te vergroten)