Ik wou graag weten wat het verschil is tussen een Franse 1455xl (met zalm neus) en een Duitse.
ik zag namelijk dat er een schuco model te koop is met zalm neus en hoog luchtfilter. ik wou daarmee de serie 1455 miniaturen compleet maken, maar ik heb zelf een keer gehoord dat de franse een hoog luchtfilter heeft en een Duitse een lage, klopt dit? ik wil namelijk alleen Duitse uitvoeringen.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
de franse uitvoering hadden wel een andere sticker en de velgen waren tot een bepaalt bouwjaar zwart.
of is dit alleen bij de lagere types?
inter had 1455 ooit met een comfort 2000 cabine uitgerust maar die werden vrij snel vervangen door de xl cabine.
volgendsmij zijn gewoon de deuren omgewisseld van een 1455xl overgangs model naar de zalm neus en andersom
ik weet niet waar je dit gezien hebt maar ik zag het op farmmodels, want er is nog geen 1255xl overgangs model gemaakt van schuco
ik weet niet cker of dit klopt maar dit was ik er uit wijs geworden
Wederom onzin... De 12/1455 hebben nooit een Comfort 2000 gehad! Daarbij zijn de 12 en 1455 gewoon doorgebouwd!
m236.photobucket.com/image/…
Dus dit is zelfbouw??
Op google staan dr nog wel meer
Precies! Is idd een Cockpit. Probleem is dat Jordi t net niet weet en maar wat roept. Zoals ook over de velgplaten. Heb ik m al vaker op gewezen...
Oepss, dan heb ik niks gezegt
Ik typte international 1455 comfort 2000 in
En kwam ik meerdere foto's tegen
En wat is het verschil tussen een
Comfort 2000 en een TOP 2000 dan?
Alleen de vlakke vloer of nog meer?
Waarschijnlijk dan wel, op mp staat een inter en daarbij stond TOP2000
Dus daarom was ik wel nieuwschierig,
Wat is het verschil tussen een comfort2000 en een cocpitcabine dan??
1: bouwjaar ==> leidt automatisch tot iets luxere cabine (interieur van cockpit lijkt iets meer op de xl al)
2: afwerking: cockpit is iets beter afgewerkt: bv.: instap van deur is breder
3: vloer: vlak bij cockpit
4: pedalen: cockpit heeft hangende pedalen
5: stickers, zijruit bij comfort 2000-cabine staat er "comfort 2000" op en de cockpitcabines hebben een zwarte streep over de cabinedeuren.
Denk dat dat de voornaamste verschillen zijn. @SJB533 kan me hierbij wss nog aanvullen
Oke, bedankt
de latere 1255 en 1455 tractoren waren cabrio's
Niet per definitie...
toen was dat comfort.