International 644 - brandstofpomp probleem
Ik ben een international 644 aan het opknappen nu lekte hij een beetje langs de gashevel en de stopzetter nu heb ik dat uit elkaar gehaald maar voordat ik het kon merken stoote ik ergens tegen en verdraaide de beide asjes nu krijg ik hem niet meer aan de gang weet iemand raad bvd huub
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maar best kans dat je regelatuer nu wel kapot is
onder starten der aan draaien
Valt wel mee hoor wat dat kost, heb mijn 844-s pomp ook eens laten testen en afstellen, toen hebben ze gelijk wat afdichtingen vervangen dat koste iets van 175euro(ex btw). het kost wel geld maar dan weet je wel gelijk dat hij weer 100% in orde is.
Ik denk alleen dat dit probleem wel af te stellen is zonder dat ie eraf hoeft, je moet er alleen even iemand bijhalen die er verstand van heeft.
klopt afstellen maar maatje van me had het ook maar was zijn regelateur door kapot van gegaan
waarschijnlijk is dat pinnetje van het asje van de regelateur er af bij mij
@huub62 ken bij jou ook gebeurd zijn dat je je asje verdraait heb en het pinnetje er af is , of gewoon afstellen terug draaien
als ze niet afgetekend zijn is het een heidens karwei om hem weer afgesteld te krijgen dus die 175 euro kun je zowiezo wel vergeten omdat je je basisinstelling kwijt bent.
heb het vaak genoeg bij de hand gehad op de testbank dat er al aan geklooid was, een drama!
succes!
Ik heb hem 2 jaar geleden ook naar brandjan vd dikkenberg gestuurd, die zit in wekerom (vlakbij ede). Die is begonnen als hobby brandstofpompen nakijken en reviceren maar heeft er laten z'n werk van gemaakt, Hij werkt gewoon thuis in z'n eigen schuur is niet groot maar wel donders handig. Doet heel veel werk voor trekkertrek, je kunt er voor vanalles voor je motor terecht.
Bij mijn pomp was (zoals hier ook al werd gezegd) het pinnetje afgebroken (inwendig) van de gashevel, bij terlouw een nieuw asje gehaald maar toen ik m wilde monteren bleek een ander asje binnenin de pomp vast te zitten, toen heb ik m er maar afgehaald en naar brandjan gestuurd.
Later heb ik nog eens een andere pomp helemaal aan laten passen wat heel goed is bevallen en tot op heden nog geen klachten over hem.
Tja de heren terlouw zijn goeie en aardige lui en zitten hier bij ons bijna om de hoek, ze leveren goed werk en knoeien absoluut niet maar prijs technisch gezien zijn ze best wel duur (zeker voor de hobby)
Het is wel mooi om daar eens te kijken als ze met vrachtwagens bezig zijn om die te tunen, zeker als ze werk moeten leveren voor dakar trucks, dan sta je echt met grote ogen te kijken en luisteren hoe ver ze dan met een vrachtwagen kunnen gaan alleen kom je niet zomaar in de werkplaats bij hun.
ik zelf rijd der biijna elke dag langs
Met tunen kunnen ze heeel ver gaan maar wat jij al zei ze gaan tot een veilige grens, maar wil je dan nog meer is het risico voor jezelf.
Maar watvoor werk doe je dan? omdat je zei dat je er bijna dagelijks langs rijd.
Is dat zo? ik ben niet de enige die daar werkt hoor, het kan heel goed zijn dat je een collega aan de lijn gehad hebt
Ik denk het pinnetje wat achterop het asje van de gashevel hoort te zitten...
Lang leve het zelf sleutelen
dan is er met monteren waarschijnlijk iets misgegaan.
even een nieuw asje scoren en nog eens proberen.
ik heb evt nog wel een goede pomp liggen, dus als je interesse het stuur maar ff een pb.