Beste tf-ers,
We hebben hier thuis een deutz 10006s staan (waar staat de 's' overigens voor!?) Nu kunnen we een in/uitlaat spruitstuk met turbo van een deutz 13006 kopen. Dit is misschien interessant om er op te zetten voor trekkertrek. Ik heb al lopen zoeken maar er is me nou nog niet echt duidelijk wat nou precies de verschillen tussen een deutz 10006 en 13006 zijn!? (behalve de turbo) En is het schadelijk voor de motor etc om er een turbo op te zetten? (aangezien in een 10006 een Bf6L912 ligt ipv een f6l912. Maar er lopen ook genoeg 8006-en rond met turbo dus ik neem aan dat dit moet kunnen? Overigens moet hij nog wel regelmatig voor een wagen en kar e.d. staan en word hij dus niet idioot op geschroeft.
Wie kan me meer vertellen
mvg Deutz-5006
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz D10006 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en waar zit hem dat gewicht in? alles zwaarder uitgevoerd ofzo? dat is een belangrijk verschil.
Dikkere vooras ofzo? Geen idee waar de kilo's vandaan komen, verder zijn ze technisch zo goed als hetzelde!
en hoe snel gaat die snelgang dan?? Die van ons is namelijk ook een s.
Je had de 10006-ers toch alleen maar in 30km/h of heb ik dat verkeerd?
wij hebben wel een turbo op een zetor 4511 gezet,die rijd nog altijd.voor de olieretour gewoon een gat in de motor geboort!injectiepomp volledig open,toerenteller ging volledig rond,terug naar 0 toeren!
ik schat rond de 80pk dat die leverde