Tot serienummer 045803 heeft de 1046 verstuivernozzle's met 4 gaatjes van 0.31mm, daarna 4 x 0.35.
Hier heb ik er één waar 2 x 0.29mm in zit; kleiner dan origineel dus.
Kan dit bewust gedaan zijn voor meer vermogen, heeft er iemand ervaring mee?
De motor liep in het verleden altijd prima, zat ook wel royaal aan z'n vermogen
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1046 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Klopt, maar dit staat niet in de boeken... Heb wel een vermoeden
Dat genoemde serienummer is overigens niet van de 1046, maar de motor
Als ik het goed opgezocht heb zit er in de 946 inderdaad 4 x 0.29, wel verschillende nozzle's in de oudere of jongere, maar dan nog met dezelfde gaten.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat het doet bij een standaard trekker.
Kan best zijn, dat er per ongeluk verkeerde nozzles in gekomen zijn.
Dat neem ik eigenlijk ook aan, per ongeluk, of per ongeluk met opzet
Maar het kan zijn dat er een bepaalde reden achter zit; vandaar deze topic
Efficientere verbranding (door fijnere verneveling), waarbij je iets meer vermogen uit je liter kunt halen?