Hallo,
ik heb voor de hobby een international 955 xl gekocht. nu heb ik de xl cabine er gister afgehaald omdat ik een kleine lekkage zag onder de cabine. ook was het goed smerig er onder en de cabine rubbers moeten vervangen worden dus dacht dan er maar helemaal af.
nu ik toch de cabine er af heb wil ik eigenlijk gelijk de trompette er af trekken om de remmen te controleren. maar erg veel ervaring heb ik hier niet mee.
hoe kan ik dit het beste doen en is het nog belangrijk dat de ene kant eerder gaat als de andere kant? waar moet ik op letten en hoeveel werk is het?
de trekker remt zeer goed. soms heb ik het idee dat deze iets blijft aan lopen. maar niet veel. of raden jullie het sterk af om dit te doen ?
iemand fotos? of tekeningen ?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 955 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als hij nog goed remt zou k dr niet teveel an doen
verder nog tips naar waar ik even moet kijken als de cabine er af is ? en enig idee cabine rubbers ( stoot rubbers ) te koop zijn ?