Hallo,
Ik zit met het probleem dat me 1246 niet meer wil starten. De brandstofpomp is er afgeweest voor revisie, deze staat er weer op en daarna heeft die nog gelopen, maar nu wil die met geen mogelijkheid meer aan de gang. Ik heb brandstof toevoer tot aan de brandstof pomp alleen bij de de verstuiverleidingen wil er maar geen brandstof komen.
Heeft iemand een idee wat hier het probleem kan zijn?
Alvast bedankt
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1246 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Jaa daarom ook, ermee terug gaan, niet zelf klooien.
Je zou het eens op T.F kunnen vragen, daar zitten soms verdraait goede slimmeriken tussen die verstand van zaken hebben....
als je da de crukass draait draait daar je as wel en ook als je links om en gelijk rechtes draait reageert die dan gelijk die as in je pomp.
mischien is je borgmoer los gelopen of legt het penetje van je aandrijving in je pomp der uit om de as door te verbinden.
dat was bij mij het geval dat penetje
Zit er geen lucht in de pomp heb wel is begrepen dat je bij een originele pomp van een 1246 een ontluchting boutje heb zitten . Werk je opvoerpompje ook nog goed.
Vroeger hebben we dit probleem gehad bij een 1246 hij deed het goed maar als hij dan even stil stond starte hij niet meer na lang zoeken bleek er een luchtbel in de brandstof te blijven hangen en daar bleek ook een ontluchtings boutje voor op te zitten
Dan staat je pomp niet goed of de spie is er uit bij de pomp as. Ik laat dit doen door Martijn den Boer maar weet dat de motor zo moet staan dat de spie boven op de brandstofpomp as moet zitten met demonteren en monteren dacht dat cilinder 6 dan op tuimelen moest staan
@Case-driver Weet je ook zeker dat die spie met monteren is blijven zitten
Krijg je rook tijdens het starten, staat de pomp open .
Komt er geen rook. komt er ook geen diesel in de cilinders.
toch maar even kijken bij de regulateur.
suc6
En wat was nu de oorzaak?
Werkt wel veeeeeeel beter dan startpiloot,
startpiloot kan ook heel erg tegenwerken en dat doet remmenreiniger eigenlijk nooit. probeer t maar eens en je bent gelijk overtuigd hoor haha
Als dat zo schadelijk zou zijn waarom worden er op bepaalde type trekkers bij allerlei merken (en industrie machines) dan standaard een ether injectie systeem gemonteerd??
Dus als het echt zo slecht zou zijn zouden ze zulke systemen ook niet opbouwen.
die systemen spuiten het ook gewoon in het inlaat spruitstuk.