Hallo,
Ik heb een international 824 op het oog voor een nette prijs, die ook in nette staat is (ook met stuurbekrachting, topstang)nou is er alleen een probleem, en dat zijn de remmen, als ik rem ongeacht de snelheid, dan klappert het enorm hard. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en welke nieuwe onderdelen er nodig zijn?
MvG RvM96
*ik had al een site gevonden met remonderdelen, maar wat is er waarschijnlijk allemaal nodig?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 824 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ja, ik verwacht gewoon schijfremmen
kan dat dan zo hevig zijn, het is net alsof er ergens een tandwiel doorbreekt zo heftig. Mijn vader dacht eigenlijk dat de remvoering zo ver op was dat het mechanisme erachter gewoon tegen de remschijven aan komt ipv de remvoering zou dat ook kunnen?
ik wou eigenlijk een tractor met net plaatwerk en een mooie lak.
stuur wel even via pb heb geen zin concurrentie
knikkers? sorry zoveel verstand heb ik er niet van :?
ooh oké, moet ik dan die van 178 of van 200 mm nemen, staat bij allebei inter 824 op, of is dat afhankelijk van het bouwjaar?
ja dat zowieso maar ik loop gewoon een risico met het aanschaffen van die tractor dat er flink wat onderdelen kapot zijn (hoeft niet kan wel zijn).
kon dat maar, die man doet er geen rode cent meer af, maarja zo'n orginele met stuurbekrachtiging kom je ook niet vaak tegen
@1046 @wvdh @mc-cormick-ihc @jo845xl @Loeideutz @inter-Eric de oorzaak is gevonden! het was idd roest op de remschijven, hij remt nu gelukkig weer zoals het hoort. Ik ga hem morgen ophalen en dan komen er wat foto's.
zekers, morgen meteen beginnen met poetsen en dergelijke (gelukkig geen remmen repareren).
weet je toevallig waar de toerentellerkabel normaalgesproken aan zit gesloten want die ontbreekt? achter op de dynamo?
op de distributieriem dus
oh ja dat bedoel ik