Hallo,
weet ook iemand hoe je een achteras keerring kunt vervangen van een 744!
ik heb de trompet er al af volgens mij moet het stuk steekas er uit maar hoe?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 744 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
waar de steek as in zit
met de tien bouten of hoeveel?
de bouten die daar achter weer zittten heb ik laten zitten.
de keerring zit toch aan de wiel kant??
nu kijk ik tegen het grote lager aan met ook een borgveer er voor van ongeveer 8cm doorsnee die hoeft er niet meer uit dus?
persen??? die is gek. je kan hem makkelijk in 5 min eruit krijgen door eerst het planetair eruit te halen dan het komplete ashuis rechtop zetten (op de zijde die normaal tegen de trekker zit) blokje hout op de grond zetten en dan even met 2 man het ashuis optillen en met de steekas op het houten blok stoten dan komt ie er na 1 a 2 stoten zo uit. let wel op tijdens het monteren dat de afstandsbus (die tussen de lagers in zit) wel goed op z'n plek zit.
en welke olie moet er straks weer in,is dit de zelfde olie als de hydroliek een systeem of is alles apart links en rechts ook nog?en de hydroliek ook apart?
en de hydroliek is die apart van de achteras?
en daar achter zit de keerring toch?
omdat daar geen ruimte zit.