Kan iemand me vertellen of dat je een standaard enkelwerkend hydrolisch ventiel op simpele wijze dubbelwerkend kan maken?
Heb weleens gehoord dat dit met standaard ventiel wel mogelijk is.
Als mogelijk is ,misschien iemand foto hiervan.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fiat 540 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Waar zit die holbout precies in ventielenblok?
Is dat die met de inbus aan de bovenkant op ventiel?
Bij de nh dealer konden ze het me niet vertellen van hoe en wat.
Heb er nu even drukmeter aangeschroefd, maar nog geen druk op.
dit moet je hebben. onderdeel nr: 23/7612-2
bij tracpieces. kan je mech. bedrijf zo bestellen.
dit is wat je bedoelt denk ik. bovenstaand onderdeel moet in het onderste deel als ik het goed heb. anders @Guy of @Rudy even vragen..
Op zo een originele ventielblok kan je 2 leidingen aansluiten.Deze zitten naast de bediening waar die veer in zit.De ene zit 45 graden naar onderen en de andere 45 graden naar boven.(zoals op foto hierboven)Bij mijn trekker zit de onderste rechtstreeks aangesloten en in de bovenste moet je een lange holle bout kopen.Op die manier kan ik de olie continu doen rond circuleren naar mijn hefmast.(waar ik 3 functies heb)
Of bedoel jij nog iets anders?
Van het enkelwerkend ventiel, wil ik dubbelwerkend maken.
Banjo en banjobout heb ik al, alleen komt nog geen druk op als ik handel naar voren doe.
Heb er drukmeter aangekoppeld.
Heb je onder die holle lange bout een koperen ring geplaatst?
Moet onderaan afgedicht zijn
ik heb het idee dat er nog ergens een retourkanaal dicht moet gezet worden, door bout of iets te verdraaien.
er zit wel boven op ventiel een een bout met inbuskop.
moet daar misschien iets aan veranderd worden?
die bout met inbuskop zit bij op geen 1 van mijn ventielen.
Mag ik je nog even vragen waar je precies de koperen ring gestoken hebt? daar waar je je sleutel opzet?volgens mij moet er een dichting zitten onderaan de kleinste diameter van de bout ,diep in je ventielblok.