Ik heb een probleem met de verwarming. Heeft een van u een beschrijving of handleiding voor reparatie? Met een tekening evt. van de onderdelen en hoe die te bereiken zijn.
Bij voorbaat hartelijke dank.
Paul van Paaschen pvanpaaschen@gmail.com
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Same Explorer 90 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Laten we er maar vanuit gaan, dat het een Explorer I is. Die is WEL luchtgekoeld!
maar misschien dat zo 1 met een nieuwere neus wel watergekoeld is (ik durf het niet te zeggen)
dus misschien is het makkelijk dat @pvanpaaschen er even bij zet of die lucht of watergekoeld is.
De Explorer II en de Explorer II Top waren ook nog luchtgekoeld.
Ze zijn inderdaad luchtgekoeld en zoals hie al gezegd werd zit er een dynamo op voor de electrische verwarming, controleer alle aansluitingen eens, er zal waarschijnlijk wel een aansluiting slecht contact hebben, het nadeel is wel dat je onder de motorkap moet zijn tegen de cabine aan dus kun je het beste het boven deel van de motorkap even demonteren om er beter bij te kunnen.
als de aanjager niks doet heb weinig aan verwarming
@ pvanpaaschen Aan de voorzijde van de motor zitten twee dynamo's. De accu zit ook vlakbij de je ziet gauw genoeg welke je moet hebben.
er maar helemaal niet aan, dan blijf je aan het mailen.
Ik heb alle schema's van de kachel type 2 onder de kap.
mail maar Joop-Same@solcon.nl
Zelf hebben we voor onze explorers II al regelmatig wat opgelost door goed naar de exploded views te kijken, dan zie je een beetje hoe alles in elkaar steekt:
trattore.it/Default.aspx/