International 844 S - 1e versnelling
Beste mede knutselaars,ik heb de bak open liggen van een 844-s om het tandwiel van de 1e versnelling te vervangen. nu zit er aardig wat ruimte tussen synchro-mesh ring en tandwiel. veel meer als bij de ring van de 2e versnelling. bijna zoveel dat de blokkeerblokjes uit de uitsparingen gaan van de synchromesh inrichting. nu zit voor dit tandwiel een aantal drukringen en 1 shim, misschien moeten hier een aantal meer shimms tussen? mijn vraag: hoeveel speling mag daar tussen zitten? moet ook niet te strak in elkaar lijkt mij.. maar het verschil met de andere synchro mesh ringen is best veel.
ik kan eventueel wel een foto maken komend weekend.
Met vriendelijke groet,
Michiel Mulder
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
- Machines ›
- International ›
- 844 S ›
- Vragen
2
2
60
International 844 S
Er zijn tientallen leden die ervaring blijken te hebben met de International 844 S.
79
176.823
234
Reacties