HALLO, IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN CORMICK D430 UIT 1960.
HET BLOK EN DE CILINDERKOP HEB IK COMPLEET LATEN REVISEREN(KRUKAS GESLEPEN, NIEUWE HOOFD, AXIAAL EN DRIJFSTANG LAGERS, NIEUWE KLEPPEN EN KOP GEVLAKT, NIEUWE ZUIGERVEREN).
NU LEKT ER SOMS EEN BEETJE OLIE BIJ HOGERE TOEREN UIT HET OVERLOOP PIJPJE ACHTER DE OLIEVULPIJP(HET KROMME PIJPJE WELKE ACHTER DE BRANDSTOFPOMP EINDIGT), WAT ZOU DIT KUNNEN ZIJN??
ER ZIT WEL IETS TE VEEL OLIE OP(STAAT BIJ DE "A" VAN MAX OP OLIEPEILSTOK MISSCHIEN DAT HET STOPT WANNEER OLIE OP PEIL STAAT????
VRAAG 2- KUN JE DE LAMELSCHIJFJES AAN DE ZIJKANT VAN DE BAK VOOR HET AFSTELLEN V/D/ LAMELLENKOPPELING ER UITHALEN ZONDER HET DEKSEL V/D BAK TE DEMONTEREN? (LEKT OLIE LANGS HEEN) VOLGENS WERKPLAATSBOEK ZIT HIER GEEN SEGERRING MEER ACHTER BIJ MIJN TYPE.
ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Mc-Cormick D 430 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
JE ANDERE VRAAG WEET IK ZO NIET, GEWOON PROBEREN, DUT EEN HUNTIE OK.