Ford 7810 - Bussen of een Vaste blok
Hallo iedereen , Ik heb een Ford 7810. En hiervan wilde ik de motor gaan reviseren. Maar nu vroeg ik mij af of deze trekker een vast blok heeft of een met bussen, omdat op de New Holland site geen bussen staan maar op de Kramp site staan er wel bussen. En ik het nog niet van men eigen weet omdat ik de blok nog niet uit elkaar heb gedraaid. Dan had ik nog een vraagje, zijn de onderdelen van de Kramp veel slechter dan die van de New Holland? Jullie zijn alvast bedankt voor jullie reactie .
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 7810 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
welke jij hebt weet ik wel niet
Zijn dacht ik oa wat oude mf's die gewoon geen bussen hebben.
Als die niet kapot zijn hoef je er ok nix mee te doen alleen een beetje uithonen en je bent klaar.
ik hoop dat je aan dit verhaaltje nog wat heb gr..
vaak is het op te lossen d.m.v. Honen en nieuwe zuigerveren e.d. optie 2 is opboren en overmaatse zuigers er in, optie 3 is opboren en bussen er in zetten. dit is ook gelijk de reden dat die bussen dus wel gewoon bij Kramp te bestellen zijn
heb een revisie bedrijf gebelt en voor die motor was er maar 1 optie bij mij was de cylinderwand door gerot. kwaaltje van de motor's. maar het kwam er op neer het blok boren, cotteren en cylinderbussen erin. Ik heb dit op een andere manier opgelost maar aan dat verhaal heb je niet veel denk ik teminste ga er niet van uit dat er ook een kanaal is doorgerot van je blok ???
ik hoop dat je er wat mee kunt
Iedereen is toch al bedankt voor zijn reactie, want begin er nu toch al een positiever en duidelijker beeld van te krijgen .