Illustratie van:

International 1086 - koppelings probleem

Mijn 1086 4 wiel drive heeft een probleem als ik de koppeling indruk valt de hydro druk weg. heb er al een nieuwe hydro pomp in staan nieuwe pakkingset nieuwe O ringen en een nieuwe overstort, was veer in kapot, probleem blijft hetzelfde.druk ik de koppeling in dan begint hij te gieren.druk ik de rem erbij dan komt de koppelngs druk erbij en kan ik hem zo schakkelen. wat kan het probleem zijn

Deel dit topic

Reacties

Wardcase
Bij het mcv ventiel (links op de bak onder treeplank) zit een stang ook verbonden aan de koppelings stang en deze bediend een plunjertje op het ventielblok. deze kun je verstellen dat hij het plunjertje niet induiwd of uittrekt, als je de koppeling bediend, en dan blijft de druk gehandhaafd want heb je nog een TA er in zitten?
inter case 1466
Ja er zit ook een TA op en dat stangetje heb ik ook al los gehad en er zitten ook nieuwe O ringetje en nieuwe keering in
Wardcase
Lek in koppelings bekrachtiger? met ta in zijn hoog of in zijn laat maakt kwa geluid niet uit als je dat stangetje los hebt en in de stand laat staan van een losgelaten koppeling?
DaanDeere
@inter case 1466

Toen je de MCV er af hebt gehaald, heb je er toen opgelet dat de sump check valve niet weggesprongen is? Dit is namelijk een erg klein plastic balletje met een veertje.
ed inter
Ik zou beginnen met controleren van koppelings booster afstelling die moet als volgt zijn aan de bovenkant haal de pen er uit en draai de bout in de booster (schroefdraad) tot dat pen vrij in de koppelingspedaalarm past zet dan de borgmoer vast, aan de onderkant doe je het zelfde je maakt de borg moer los haalt de koppelpen uit de U sluiting dan zet je de onder kant van de (de kant die naar de voorkant van de trekker wijst) tuimeloverbrenging 90graden tenopzichte van de plaat waar hij aan vast zit met andere woorden devoorkant van de onderkant van de tuimelaar moet parallel staan met de grond dan draai je de U sluiting tot de pen er weer vrij in past daana vast zetten
ed inter
1466 wat voor vooraandrijving zit er onder ,de oudere lichtere of de latere met planetaires in voorwielen
De oudere zat o.a ook op de 826 maar waren echte ;frontwheel assist en warden afgeraden voor voorladerwerk ,behalve white waren de anderen niet veel beter
inter case 1466
Heb er nu een nieuwe overstort ventiel inzitten en is nog niet goed, het is net als je de koppeling indrukt dat er een hoop lucht mee komt en koppelings cilinder is goed ra ra wat kan dat zijn heb al vanalles geprobeert

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1086 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
7
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
3