Hallo,
Ik heb sinds een tijdje een International 624 (waarschijnlijk agromatic bij mij zit dat zo hendel bij het handgas hoge giering snel /langzaam, lage giering niks, achteruit vooruit of achteruit)
Als de trekker iets moeten trekken bv een wagen dan blijf de motor doordraaien en gewoon goed op toeren alleen de wielen blijven gewoon stilstaan wat kan dat zijn.
Alvast bedankt!!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 624 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
In de lage giering hoort hij ook gewoon hoog/laag te schakelen, alleen juist andersom als in de hoge giering.
van de agrimatic?
@ErDee ik krijg trouwens geen mention dat je men naam noemt, beetje vreemd.
De oliedruk was bij ons te laag door het veertje. Je zou de de druk nakunnen meten. Weet jij gelijk of dat niet het probleem is / oliepomp in orde is. Zit de koppeling niet binnen in / heb je nog vrije slag?
Toevallig de olie niet ververst / bijgevuld? Je kan er nl. niet elke olie soort inkieperen.
En doet hij het in de hoge gearing / achteruit wel goed (dit is volgens mij het agromatic-s hendel naar achteren toe). De agromatic-s koppeling bestaat nl. uit 2 delen, hij koppelt of de ene as of de andere as. Je hebt alsware 2 koppelingen.
Eventuele kan ik je er een schemaatje / uitleg na je toesturen. Ik zet hem hier niet online wegens auteursrechten.
Een versleten rijkoppeling ontkoppelt niet
Ik spreek uit ervaring. (Althans: dat was een 845 XL Plus, de trekkers zijn echter niet sterk gewijzigd op dat gebied)
Is dat bij de hydroliek hendel dat veertje is niet kapot heb dat al nagekeken. Ik heb er nog geen olie in bak gedaan.
deze trekker heeft al wel een jaar of meer stilgestaan was een motorisch defect dat is opgelost. Maar het is langzaam gekomen dat hij niet trekt.
Ja in de hoge giering en achterruit doet hij het wel. maar in achterruit gaat hij eerst een meter naar voren en pas naar achter.
zou fijn zijn als je nog meer informatie kan geven alvast bedankt
kan je die agriomatic S er zelf makkelijk tussen uit halen of moet er dan een nieuwe bak in
Nee.
Naar mijn weten zit het aan de linkerzijkant in de buurt ter hoogte van het koppelingspedaal.
Het is een M12-bout (waarschijnlijk dop 19). Achter deze dop zit een veer die een veiligheidsventiel op de pomp dichthoud. Als de druk te hoog wordt, gaat het via een bypass eruit. Als het veertje gebroken is, gaat de bypass veel eerder open. Dit was volgens mij kapot bij de 744.
Zal zo even kijken bij mijn 624 of ik die dop kan vinden (heb weleens waar geen agromatic-s, maar die dop zal er vast inzitten bakken zijn nl. hetzelfde).
ik heb het gevonden zat inderdaad bij de koppeling, het veertje was heel maar tussen de dop en het veertje zaten ringen (revetjes) is dat normaal of hebben ze geprobeerd dat veertje langer te maken dat ie meer druk op kan bouwen