Illustratie van:

Guldner G25S - krukaskeering

Vandaag heb ik mijn Guldner G25S gesplitst omdat het druklager aan vervanging toe is en omdat de krukaskeering lek is.
Nu heb ik het ruklager er wel uit maar kan ik de de krukaskeering niet vinden.
Drukgroep en koppelingsplaten heb ik er ook uit en het vliegwiel ook.
Zit de keering in het motor gedeelte zodat ik die plaat waar de startmotor aanzit ook nog moet verwijderen? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij hiermee verder helpen.

M,v,g

Chris

Deel dit topic

Reacties

Valkenburg
Hoi Chris

Ik heb even in het boek gekeken en die plaat moet er inderdaad vanaf. Dan kun je het 'vetkoord' vervangen
HanomagR228
@Valkenburg

Hallo, Oke en als ik die plaat eraf haal weet jij dan ook toevallig of daar een pakking tussen zit of is het gewoon een apart deel?
Valkenburg
Hoi

Heb nog even nagekeken maar ik zie geen pakking zitten. Heb hem zelf van een G45 ook ooit los gehad en afgedicht met vloeibare pakkin

succes
berndvelthuis
Moin,

weet niet of het probleem zich al opgelost heeft, maar heb het zelf ook gehad.
als je het vetkoord vervangt heb je 90 procent kans dat hij nog lekt.
heb bij mijn g25 het gedeelte waar het vetkoord in zit omgeruild bij scholten in buurse.
hij hoont ze uit en doet er een normale keerring in.
de mijne is 100 procent dicht geworden en koste maar 70 euro.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Guldner G25S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
4
DEELNEMERS
3
WEERGAVES
8