Illustratie van:

Fiat 211R - cartpakking en hydrauliek

Hallo allemaal, ik ben bezig aan een 211R maar nu moet de carterpakking vernieuwd worden... zou je erbij kunnen als ik de hele voortrein eraf haal? of moet het hele blok er dan uit?.. ook heb ik nog een vraagje, het hydrauliekolie reservoir die lekt bij mij aan de onderkant bij de aftapbout... kan ik die dicht smeren met lock-tite? Groeten!

Deel dit topic

Reacties

marco steyr
Bij een aftapbout zit meestal een koperring, deze vervangen
9600power
Het zal niet mee vallen om de voor trein los te maken het makkelijkst is om de motor er even uit te beuren als die aftap bout schoon is en de rest ook olie vrij dan krijg je hem wel dicht met lok tijd maar lek die niet langs een van de leidingen?
fiat350
Ik zou de motor uit het chassis halen, maar ben je zeker dat het de carterpakking is die lekt, en niet de schuif'dichting' achter het vliegwiel??
Menno-Fiatagri
De hele pakking hangt er onderuit... maar nu je het zegt... ik denk toch dat hij lekt bij de leidingen.. of het moet via de bout naar de leiding lopen??

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Fiat 211R ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
4
DEELNEMERS
4
WEERGAVES
1