Illustratie van:

International 633 - steekas keerring

Collega zijn 633 lekt rechts de steekas olie, we willen die gaan vernieuwen.
Trompet moet eraf en hoe dan verder, heb al een en ander in een topic van een 745 gevonden maar is dat hetzelfde als bij een 633. En wie heeft eventueel een tekening o.i.d voor mij, dat werkt toch ff gemakkelijker.

Deel dit topic

Reacties

brauheist
Bedoel je die trompet waar de remmen opzitten? of zitten die bij een 633 niet op een aparte as?
oldtimergek
@brauheist trompet waar achterwiel aan zit, daar lekt ie olie.
SJB533
Ik kan mij natuurlijk ernstig vergissen, maar volgens mij zijn ze hetzelfde opgebouwd.
jellie
klik hier! en klik dan op epc normaal starten en ga akkoord met de voorwaarden etc, en je toetst in 633, dan krijg je zo alle tekeningen. succes ermee
Dairy-Special
Een steekas van een 633 en een 745 zijn heel verschillend opgebouwd.
Om de keerring van een 633 te vernieuwen moet de hef eraf om aan de binnenkant 2 bouten in de steekas los te draaien waarmee het grote tandwiel vastzit.
De trompet zelf kan je laten zitten, alleen de steekas eruit is voldoende.
Corne S
Zitten de remschijven bij een 633 net zoals een 423? Dus schuinboven de achterassen.

Oftewel, de versnellingsbakolie is tevens de achteras olie.
Lindner-kracht
@oldtimergek je moet de bak onder je stoel eraf halen, dan kan je een borgplaatje los schroeven en dan kan de hele as eruit. met terug zetten moet je wel goed opletten dat je de ring die op de as zit wel terug zet. Hebben wij ook gedaan met onze International 633.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 633 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
7
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
15